expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

петак, 18. април 2014.

Potpisi ♥

Heeei,ovo je poslednji post za danas :)

-Vec dugo razmisljam da li da pravim grafiku ili ne... :/
Odlucila sam da je ne pravim,jer ne znam bas lepo da crtam. xD
-Sada mi je palo na pamet da radim potpise za bloggerice i za vlasnice. :)
Ko je zainteresovan nek' mi se javi. :*

Ako zelite,u komentar napisite:
Kakvu boju pozadine zelite?
Dokle zelite da bude vasa slika?
Da li zelite da bude slika ili gif?
Koje cete objekte da stavim (srca,smajlije...itd)?
Kakve boje zelite potpis? (kakve boje da vam budu slova)

Eto samo to treba da napisete,ako zelite da vam napravim potpis ♥ :D

Ovo sam sebi napravila na brzinu. :D Odvratno je znamm.. :( Mogu da vam napravim kao sliku,tj.ovako. :*


A,mogu i ovako kao gif. ♥
Vi recite sta vam se vise svidja,ali ako vama budem pravila,potrudicu se da to izgleda maksimalno savrseno. :3 ♥

Napravila sam jedan potpis za moju bloggericu KetyFashion4 ♥
Evo slike:

Nadam se da ti se svidja ♥ :D


Evo,napravila sam jos jedan potpis za moju bloggericu MissMaki1 ♥
Znam da ti se nece svideti,ali nisam znala kako drugacije. xd ♥





Нема коментара:

Постави коментар