expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

петак, 18. април 2014.

Najbolji dizajneri. :)

U ovom postu cu vam pricati o najboljim dizajnerima. ♥ 

Prvi najbolji dizajner je MissHnowo2111 :) Ona je 96 lvl ♥
Ona jako dobro zna da dizajnira kose.Mislim da je ona najbolja dizajnerka kosa na SD-u.. :)
Moram da napomenem da je njen apartman savrsen...Ima puno ukusa. ♥ 
Ona je sada ROYALITY,i iz Saudijske Arabije je :*
Evo njena slika: 

Drugi najbolji dizajner za danas je B4Barbie :) Ona je 84 lvl ♥
Ona jako dobro zna da dizajnira interijer,i odecu. :)
Od nje sam stalno kupovala majice. :*
Jako su mi se svidjale,i kad god udjem na SD,odma' proverim njen apartman.
Ona je bila ROYALITY,ali vise nije,jer joj je isteklo.. :/
Nju sam izabrala,jer je nekako posebna.. :D Takodje ima savrsen apartman,i sve ono najskuplje u njemu.. *O*
Evo njene slike:

Treci najbolji dizajner za danas je Nitielll. Ona je 49 lvl. :) ♥
Ona nije jos uvek ROYALITY,nego je SuperStar. :)
Nju sma izabrala danas,jer ona dizajnira preeeeeeee maske za lice. *OOO* ♥
Jako mi se svidjaju njeni dizajni. :) ♥
Ima lep ukus sto se tice apartmana,i lepo se oblaci. ♥ Jako mi se svidja njen stil. :
Evo njene slike,u novogodisnjem izdanju. :3

Cetvrti najbolji dizajner za danas je Rwwwrr...
Devojka je ocaravajucaaa ^________^ ♥
Ima jako lep stil oblacenja,i ima lep ukus sto se tice sredjivanja apartmana ♥ ^^
Nju sam izabrala jer savrseno dizajnira odecu. :)
Jako mi se svidjaju njene dizajnerske ideje. ♥ 
Presavrsena je. :* ♥ Ona je sada ROYALITY i 64 je lvl. :)
Evo njene slike:

To bi bilo to u danasnjem postu o  DIZAJNERIMA ♥ Nadam se da vam se svideoo :) ♥
Sutra cu nastaviti da pisem o njima ♥ :D

Нема коментара:

Постави коментар