expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

среда, 23. април 2014.

Easter Edition-Last Chance ♥

Heeej,girls ♥

U ovom postu cu vam pisati o Easter Edition-Last Chance ♥
Nadam se da ce vam se svideti. :)

NAPOMENA:
Ja kada sam sebi uplatila za SS,i to sa Easter Edition-a,nisam dobila nikakve poklone niti kakve stvari. :O
Ne znam sta se desava sa SD-om,ali,stalno ima nekih propusta. :/
Easter Edition mi se cinilo super i sve to,ali kada sam sebi uplatila i nisam dobila nista,totalno sam se razocarala...Nije meni to sto sam potrosila pare,ali nista nisam dobila i jako sam bila ljuta.. :(

Jeste li vi uplacivali za Easter Edition?
Da li ste dobili nesto ako ste uplatili?
Da li vam se svidja?
-KOMENTARISITE!

                                                      

Нема коментара:

Постави коментар