expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

субота, 10. мај 2014.

PITANJE ZA SVE!

Cao,jako mi je zao zbog toga sto nisam aktiva, ali ne stizem.
Van StarDoll-a imam privatan zivot koji nije lak.
Tu je i skola koja nam svima zadaje muke ali sada ce uskoro kraj.
Zvog toga sada moram da zapnem sa ucenjem, taman popravim neku ocenu, onda zabrljam drugu i takoo..
To se desava zbog mojih obaveza na StarDolu-u, blogovima, stranicama na FB-u...
Bloggerica sam na jednom blogu koji je mnogo aktivniji i onda samo na njemu i pisem.
To je razlog zbog moje neaktivnosti i meni je jako zao,jer ovaj blog obozavam!
I ako je na pocetku, sve se vise cita i posecuje.

Zato sam dobro razmislila i odlucila da napustim ovaj blog, zbog njegove buducnosti jer ja zauzimam mesto nekoj bloggerici koja ce biti aktivna i koja ce voditi ovaj blog.

Ja se izvinjavam Nini, ali znas ti sve. 

Ako Nina dopusti,ja mogu biti bloggerica,ali necu pisati sve do velikog, letnjeg raspusta.
Tek tada cu poceti opet da pisem.


Moje pitanje ce vam biti postavljeno u anketi.
Vecina ce odluciti,ako bude vise "DA" napusticu blog, a ako bude vise "NE" necu. 

http://www.poll-maker.com/poll94680x9c1E44B6-4

(Ovaj link prekopirajte na google-u i odgovorite)


Нема коментара:

Постави коментар