expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

понедељак, 3. март 2014.

Kako postati SuperStar? ;)

Sada cu vam napisati kako mozete postati SuperStar. ^♥^


Samo pratite ove korake:
1.Udjite na svoj profil StarDoll-a. 
2.Kada budete u svom apartmanu,kliknite ''Moj apartman''...
3.Kada kliknete ''Moj apartman'',imacete sobu i onako na sredini ce biti neka zvezda. :)
4.Kliknite na tu zvezdu.
5.Pisace vam za koliko novca mozete da uplatite i vi izaberite koji hocete. :*
6.Kada izaberete,pisace vam neki KOD,i taj kod morate upisati kao poruku na svoj mobilni telefon.
7.Kada ukucate taj kod,posaljite poruku na broj koji vam je dat. :)
8.Izlogujte se sa svog profila,i sacekajte 2-3 minuta.
9.Kada udjete u svoj profil,bicete SS i imacete puno stardollara.. :$
10.Onda mozete postavljati stvari na bazaar... ^_^ ♥


Nadam se da sam vam pomogla,bar malo....Nekoliko puta su mi stizale poruke:''Hoces li mi objasniti kako da postanem SS..''. xD Eto,i ako redovno budete uplacivali,za 1 godinu postacete royality. :3 ♥

Ja cu uskoro biti royality ^^ ♥
P.S:Ako vam je mobilni telefon na racun,necete moci da uplatite za SS. xD ;) ♥

To bi bilo to za sadaa! :*

Нема коментара:

Постави коментар